dinsdag 2 mei 2017

GIVEAWAY

Een paar weken geleden deed ik een Giveaway. Indeweer won en ik stuurde haar een envelop vol zelfgemaakte dingen.
De andere vrouwen die reageerden en mij hun adres stuurden, kregen een kaart.


Ik vond het erg leuk om de reacties op hun blog of via de mail te lezen. Op deze blogs lees je meer:    Bertie, Marthy, Mia, Toos.
Heerlijk om weer een stapel kaarten te maken en daarna te versturen. Ik gebruik hier restjes stof voor
en heb nu nog een hele bak vol. Dus als je toen reageerde en mij nog niet je adres stuurde, grijp je kans, mail me en ik stuur je een kaart.

1 opmerking:

  1. Hallo Mieke.
    Lees nu pas dat je jarig bent geweest. Wel laat maar nooit te laat om jou alle goeds liefde en gezondheid toe te wensen voor al die jaren die nog komen gaan.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen