maandag 6 juni 2016

OP BEZOEK BIJ :

Onlangs stonden we een paar dagen op de camping bij Jeannet.
Ik werd op de koffie gevraagd en bofte, ze had zojuist met haar zoon een rabarbertaart gebakken. En die was toch lekker.
Jorrit, wat je ook voor studie gaat doen, blijf ook bakken!!!
Jeannet en ik hadden een heerlijk " quilters onder elkaar " gesprek. 
Op haar blog is te zien wat zij allemaal maakt, en al is het niet helemaal mijn manier van werken, het is me toch mooi! En haar kleurgebruik is geweldig.
Ik had een heerlijke ochtend bij haar. Jeannet, bedankt voor de ontvangst en tot ziens.

5 opmerkingen:

  1. Heeeee, ik zie het nu pas Mieke! wat leuk om mezelf op de foto te zien, het was gezellig, je bent wel een inspirerende vrouw hoor die veel doet, geweldig, ga zo door zou ik zeggen en kom nog eens kijken op de camping, als die leuke pottenbakker open is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt natuurlijk wel het recept gevraagd ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mieke, ik hoop inderdaad dat je het recept hebt geveraagd,mdan neem ik mn bakblik(kleintje) mee naar Texel!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen