vrijdag 7 maart 2014

EINDELIJK

Vandaag kan ik jullie eindelijk de GiveAway laten zien.
Ik had Marina, na de trekking, meteen een dikke envelop met leuke spulletjes gestuurd. Helaas is dit nooit aangekomen ( ik had het verkeerde huisnummer opgeschreven, dom, dom, dom). 
Natuurlijk had ik mijn adres achterop gezet, en hoopten we dat het bij mij terug zou komen, maar nee, het pakje is en blijft weg.

Deze week heb ik hard gewerkt om weer een mooi gevulde envelop te hebben.
Omdat Marina bij mij in de Bee zit, hoefde ik het niet weer op te sturen.maar kon ik het persoonlijk aan haar geven.
Ze was er erg blij mee, en ik ben blij dat het goed gekomen is.
Klik hier voor haar verslag. 


Als Kaffe Fassett fan vond ze de lapjes erg mooi.
Ik vond het erg leuk, dus binnenkort komt er vast weer een GiveAway.
Nu eerst maar even van het weekend genieten.


1 opmerking: