donderdag 7 juni 2012

BOFFEN

Vanmorgen gingen we onze passe partout halen bij de VVV/Openluchtmuseum in Warffum. Dit is de plek waar de quilts van Color Improvisations hangen. We waren vroeg, de quilts hingen, er waren verder geen bezoekers en toen... mochten we de quilts alvast bekijken!! Dat was wel heel speciaal. De quilts hangen in twee rijen boven elkaar, maar omdat de ruimtes heel groot zijn, kun je ze van een afstand bekijken. Ik heb genoten. Als je de catalogus wilt kopen: er zit een kortingsbon van €5,00 in de brochure die je bij je passe partout krijgt. (alleen geldig in Het Openluchtmuseum.

5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip, leuk hoor zo'n prive bezoek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heeerlijk om zo rustig te kunnen genieten, misschien zie ik je een dezer dagen en geniet nog even verder van het groningerland!

    gr katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook bij de officiële opening mochten we naar deze tentoonstelling. We hadden het nog over je, dat je daar wel bij had mogen zijn. Maar jij hebt een nog betere opening gehad. Wat zul je hebben genoten! Jammer van de bon, want ik heb het boek direct gekocht (zonder korting, natuurlijk, maar wel met gratis tas).
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had er graag bij willen zijn, maar ben momenteel in het buitenland. Dankzij jouw blog en verhaaltjes van anderen kan ik er toch van meegenieten. Dank je wel en nog veel plezier in het Groningse!
    Groetjes, Marjo B-W
    mbwquilts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen