donderdag 4 november 2010

STOF VERVEN EN DAN....

Onlangs heb ik weer een dag stof geverfd. Natuurlijk op het bekende adres in Didam.
Het is even rijden,maar dan ben je een hele dag bezig en gaat met zakken vol natte lappen naar huis.
En dan komt het:uitspoelen. Dit kan na een dag of twee,gelukkig gingen we naar Texel en daar ben ik hard aan het werk geweest. Heerlijk dat ik een man heb die dit heel normaal vindt!

Daarna moet het natuurlijk drogen.
Leve de droogmolen!

In SMM had ik vorig jaar linnen gekocht. Dat heb ik in vier tinten blauw geverfd.En over het resultaat ben ik tevreden!

En als alles dan klaar is heb je een mooie stapel zelfgeverfde stof.
Klaar om gebruikt te worden.


I've been dying cotton.
The result is good and now I must think about what to do with it.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stoffen zijn dat geworden,Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke stapel, mooie kleuren heb je gemaakt.
    gr. mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lapjes Mieke. De mijne zitten nog in het plastic en ik moet nog even geduld hebben. Maar als ik jouw lappen zie is dat het wachten meer dan waard.
    groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So many nice colours. Look forward to see what you will do with it.
    Gunnel

    BeantwoordenVerwijderen