vrijdag 8 oktober 2010

START NIEUWE CURSUS

Vandaag was weer een heerlijke dag, want we startten deel twee van onze "Creatieve cursus" bij Ans Kastein.
Na een leuke cursus vorig jaar,besloten we dit jaar door te gaan en ons nog meer te richten op het ontwerpen van een quilt.
We hebben vandaag twee nieuwe naaitechnieken geleerd.
Zoals je kunt zien,hebben we blokken(door)gesneden,genaaid,weer doorgesneden ,gewisseld en opnieuw aanelkaar genaaid. Dan weer snijden en nu thuis verder gaan.

En hier het resultaat van mijn mede cursisten.



Van de andere techniek laat ik nog geen foto zien,die wil ik eerst verder uitwerken.

Today we started a new course in designing our own quilt.
We made several blocks,cut them,sewed it together, then cut it again.
Now we must go on with it at home.

2 opmerkingen:

  1. Al weer een leuke dag in de achterhoek, leuke techniek ben benieuwd naar de uitkomst.
    gr.mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er prachtig uit Mieke. Ik ga volgende week voor het eerst naar Ans voor een creatieve quiltgroep. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. Ik kijk er erg naar uit en dat wordt door jouw verhaal alleen maar sterker.
    groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen