zaterdag 19 december 2009

KERSTMARKT EN SNEEUW


Donderdag was er een Kerstbijeenkomst voor de vrouwen die meedoen aan het project: Taal in Huis. Wij geven Nederlandse les aan geïsoleerde, allochtone vrouwen. Een zeer zinvol project en ik vind het erg leuk om te doen.
Als bedankje mochten we bij de Wereldwinkel iets leuks uitkiezen.Voor mijn (schoon)dochter en mezelf een fotolijstje, voor de (schoon)zoon wat lekkere repen, voor Jeroen een mooie witte wijn, en toen kon ik zelfs nog een boekje en een beker meenemen.
Ik voelde me erg verwend.


Gisteren begon het te sneeuwen, wat een prachtig gezicht was dat!
Het was wel glibberen en glijden toen Jeroen en ik gingen wandelen maar het was de moeite waard.

Thursday I was on a Christmasmarket. I learn foreign women to speak Dutch,and the organisation we work for (we are all volonteers),wanted to thank us by letting us choose some nice presents.
Friday it started to snow.Wow!! Jeroen and I went for a walk and we enjoyed it very much.

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend aardig gebaar om de vrijwilligers zo in het winterse zonnetje te zetten, ja het is glibberen en glijden. Voor mij hoeft het niet maar onze hond is helemaal in de "sneeuw" en kijkt verlangend de vlokken naar beneden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Now we hope we will have a White Christmas both in Holland and in Sweden. Merry Cristmas everyone.
    Gunnel Sweden

    BeantwoordenVerwijderen